Wie naast zijn werk een opleiding wil volgen kan daarvoor terecht bij Avans Deeltijd in Breda, Den Bosch en Tilburg. Bij de Open avond deeltijd in Breda kunnen geïnteresseerden zich verdiepen in deeltijdopleidingen. Avans Deeltijd zet in op flexibel en praktijkgericht deeltijdonderwijs voor ambitieuze professionals.

Avans heeft deeltijdopleidingen op financieel gebied en in management, economie, marketing en sales, communicatie, gezondheidszorg, welzijn, onderwijs, techniek en ict. Werkenden kunnen een 4-jarig programma volgen voor een bachelordiploma of een 2-jarig Associate degree programma.

Vernieuwing Deeltijd

Avans Hogeschool werkt aan een grootscheepse vernieuwing van haar deeltijdopleidingen. Avans Deeltijd biedt flexibel en vraaggericht onderwijs. Daarbij staat de persoonlijke praktijk centraal. De geaccrediteerde deeltijdopleidingen garanderen goede kwaliteit. Het hoge slagingspercentage maakt dat veel deeltijdstudenten de volgende stap in hun carrière kunnen zetten.

Programma Deeltijdavond
 18.00 - 18.45 uur   ontvangst / bezoek informatiemarkt
 18.45 - 19.45 uur     Bart Flos, ‘Balanceren kun je leren’
 19.45 - 20.15 uur  bezoek informatiemarkt
 20.15 - 21.15 uur  Bart Flos, ‘Balanceren kun je leren’
 21.15 - 21.30 uur  bezoek informatiemarkt
 21.30 uur  einde

Woensdag 10 juni presenteren Avans Deeltijd en Avans+ hun opleidingen. Avans Deeltijd biedt bekostigd deeltijdonderwijs aan, zowel bacheloropleidingen als Associate degree. Avans+ biedt post-bachelor en masteronderwijs aan.

Bart Flos is auteur van verschillende managementboeken zoals het populaire Anti-klaagboek en het recentere Anti-sleurboek, en is in zijn optredens altijd zeer humoristisch. Zijn ‘inspiratiesessie’ met als thema ‘Balanceren kun je leren’ over de balans tussen studie, werk en privéleven biedt een frisse kijk op leren naast je werk.

Meer informatie: www.avansdeeltijd.nl/openavond