Oud-student van Avans Hogeschool en nieuwbakken fractievoorzitter van GroenLinks Jesse Klaver komt woensdag 27 mei naar Avans Hogeschool in Den Bosch. De voormalig student Social Work, nu Social Studies, gaat deze avond in gesprek met studenten, docenten, partijleden en andere geïnteresseerden.

Jesse Klaver: “Van 2004 tot 2008 studeerde ik Social Work aan Avans Hogeschool in Den Bosch. Het is mooi om daar nu terug te komen als fractievoorzitter van GroenLinks en het gesprek aan te gaan met studenten, GroenLinks-leden en anderen over het doorbreken van de status quo en het tegengaan van het economisme.”

Goed voorbeeld

De nieuwe politiek leider van GroenLinks trekt in 4 sessies door het land. Zijn bezoek aan Avans is de tweede in de reeks. “Klaver is een goed voorbeeld voor huidige en toekomstige studenten. Hij laat zien hoe je het op jonge leeftijd ver kunt schoppen met talent en doorzettingsvermogen. Een bezoek aan zijn oude school kan zowel studenten als medewerkers inspireren”, aldus de woordvoerder van Avans Hogeschool.

Aanmelden

Geïnteresseerden kunnen zich via deze link aanmelden. De bijeenkomst vindt plaats aan de Onderwijsboulevard 215. De ontvangst is om 19.30 uur. De bijeenkomst start om 20.00 uur en duurt tot 21.30 uur.