Accountantskantoor Witlox VCS en Avans Hogeschool tekenden deze week in Breda een convenant dat beide partijen tot en met 2017 aan elkaar verbindt. Door de onderlinge samenwerking te verlengen kunnen Witlox en Avans beter inspelen op elkaars behoeftes. Het opleiden en het werven van geschikte financiële professionals is een gemeenschappelijk doel.

Avans en Witlox werken inmiddels een aantal jaar samen. Het is een goed voorbeeld van hoe bedrijfsleven en onderwijs elkaar versterken. Het partnerschap werd bekrachtigd tijdens de Witloxlezing van afgelopen maandag in de Lutherse Kerk, waar het thema personal branding centraal stond.

Hoogwaardig onderwijs

Tijdens deze bijeenkomst ondertekenden directeur Frits van Ginneken en accountmanager Hugo Fransen namens Witlox en Edwin Verlangen, directeur van de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM) het convenant. Kennisuitwisseling, gastcolleges, stages en bijvoorbeeld deelname in de werkveldadviesraad dragen bij aan kwalitatief hoogwaardig onderwijs.

Deze laatste editie van de Witloxlezing stond onder leiding van 2 sprekers waaronder Wynke Möller, directievoorzitter van het accountantskantoor. Studenten Accountancy en Bedrijfseconomie van AAFM kregen tijdens de bijeenkomst tekst en uitleg over het creëren van een sterk persoonlijk merk. Aansluitend namen de studenten deel aan een debat.