Minister Dijsselbloem gast 'College Touravond' Avans

Jeroen Dijsselbloem bracht op 14 november een bezoek aan Avans Hogeschool. De minister van Financiën en voorzitter van de Eurogroep was te gast bij de 'College Touravond' van de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM). De 'College Touravond' werd mede mogelijk gemaakt door de PvdA Breda.

Expertisecentrum Sustainable Business, lectoraat Sustainable Finance and Accounting

Studenten, alumni, medewerkers en werkveldpartners van Avans en leden van de PvdA Breda gingen het gesprek aan met de minister over tal van onderwerpen. Wat is er bijvoorbeeld nodig om de euro gezond te houden? Wat doet de overheid tegen belastingontwijking door grote multinationals? Hoe hoog staat duurzaamheid op de Rijksagenda?

De AAFM organiseerde de 'College Touravond' in samenwerking met het Expertisecentrum Sustainable Business (ESB) van Avans Hogeschool. Een avond voor en door financials onder leiding van Marleen Janssen Groesbeek, lector Sustainable Finance and Accounting van het ESB.

Bekijk ook de foto-impressie.