5 studentprojecten genomineerd voor Avans-afstudeerprijs

Wie is er aansprakelijk voor schade door schaliegaswinning? Kan aanraking techniek emotioneel maken? Hoe spelen producenten in op prijsbewegingen op de grondstoffenmarkt? Dat zijn een paar van de vragen die studenten van Avans Hogeschool zich het afgelopen jaar stelden voor hun afstudeerscriptie.

5 van die afstudeerprojecten zijn genomineerd voor de Avans-afstudeerprijs. Op 15 december maakt Avans bekend welke student de beste afstudeerscriptie van 2014 schreef.

De genomineerden

• Cheryll van Weert: Aansprakelijkheid van de exploitant voor schade: schaliegaswinning
• Jacklyn Cornelisse: CTRL + R
• Chantal van Zundert en Michelle van Ostaijen: Control to the Max
• Remco IJpelaar: Distributed Neighbourhood Discovery in MaritimeManet
• Mark de Reijer: Emotie voelbaar maken

Winnaar

De jury beoordeelt alle scripties op toegankelijkheid voor het beroepenveld, originaliteit, breedte en diepgang van het afstudeerwerk, samenhang tussen theorie en praktijk en praktische bruikbaarheid. De jury bestaat uit deskundigen vanuit het beroepenveld, de wetenschap en het mbo.

Op 15 december wordt de winnaar bekendgemaakt. De middag start om 14.30 uur bij Avans Hogeschool in Den Bosch. De genomineerden geven tijdens de prijsuitreiking een korte presentatie over hun scriptie.

Punt

Lees vanaf donderdag meer over de genomineerden op punt.avans.nl