Avans Flow oog in oog met Dalai Lama

Avansmedewerkster Marieke Konings en Avansstudent Rob Blom hielden afgelopen maandag een presentatie aan de Dalai Lama. Omroep Brabant nodigde de 2 dinsdag uit om in het programma ‘Onder Ons’ te praten over deze bijzondere ontmoeting.

De 78-jarige spirituele leider van de Tibetanen was in Rotterdam hoofdgast op het symposium ‘Education of the Heart’. Avans Flow, het platform dat helpt balans te vinden tussen studie, werk en ontspanning, was één van de uitverkoren projecten die aandacht kreeg.

Iedereen mediteert

Avans Flow-coördinator Konings en commerciële economie student Blom stonden oog in oog met één van de meest inspirerende personen van onze tijd. Konings vroeg de Dalai Lama om samen met alle aanwezigen te mediteren. Die mogelijkheid liet de geestelijk leider niet aan zich voorbij gaan.

Avans Flow organiseert workshops en lezingen in het teken van jouw vitaliteit. Gratis. Alle activiteiten worden verzorgd door en voor medewerkers en studenten. Onze klassiekers zijn mindfulness, meditatie en yoga.

Voor meer informatie over Avans Flow mail naar [email protected]