Open dagen hbo-opleidingen

Kom naar de (online) Open dagen en avonden van Avans Hogeschool. Ontdek welke hbo-opleiding en of studeren bij Avans bij jou past. Er zijn Open dagen voor onze hbo-opleidingen in voltijd, duaal, deeltijd en Associate degree.

1 - 5  van 6 evenementen

Het programma van een (online) Open dag

Tijdens een Open dag of Open avond volg je presentaties van hbo-opleidingen. Ook kun je in gesprek gaan met studenten en docenten over je studiekeuze of de overstap naar het hbo. Je stelt je eigen programma samen. Afhankelijk van wat mogelijk is, zijn de Open dagen en avonden op locatie of online. Op locatie proef je meteen de sfeer van het gebouw waarin je gaat studeren bij Avans Hogeschool.

Aanmelden voor een Open dag

Het programma van onze Open dagen verschilt. Je kunt ook kiezen voor presentaties van meerdere hbo-opleidingen. Bekijk bij de Open dag van jouw keuze het programma en meld je aan.